SECTIUNI
Prima pagina
Titluri
Autori
Comentarii
Librarii
Noutati
Articole
Cum comand
Transport si plata
Cautare avansata
Contact
Newsletter
Fa-ti cont


AUTENTIFICARE
e-mail
parola

ai uitat parola?

 
3 RECOMANDARI
Luke Sullivan - Hei, Whipple, incearca asta!
Guy Kawasaki - Reguli pentru revolutionari
Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison - Esentialul despre promotii
cei mai cititi autori
Jeffrey Gitomer
Al Ries
Jack Trout
Philip Kotler
 
Cele 11 legi imuabile ale INTERNET brandingului sau cum sa faci branding de succes prin Internet (04-02-2007)

In ultimii ani se poate observa cu usurinta miscarea importanta pe care au facut-o oamenii de marketing in implementarea strategiilor de comunicare. Daca in urma cu un deceniu Internetul era aproape necunoscut publicului larg, astazi el a devenit una dintre principalele modalitati de comunicare si de informare a lumii moderne. Astfel, tendinta clara de crestere a utilizarii Internetului a determinat orientarea strategiilor de comunicare catre mediul electronic.

Editura Brandbuilders propune o lucrare singulara in peisajul editorial romanesc prin tema abordata: brandingul pe Internet. Scrisa de Al Ries, renumitul specialist in strategie de marketing si de fiica si partenera sa, Laura Ries, cartea Cele 11 legi imuabile ale INTERNET brandingului aduce in prim plan metodele prin care o companie sau un produs comunica si se diferentiaza intr-un mediu cu o dinamica foarte mare, asa cum este Internetul.

Potrivit autorilor, daca se vrea construirea unui brand prin intermediul Internetului nu trebuie vazut Internetul exclusiv ca pe un mediu de comunicare, ci in primul rand ca pe o afacere, o oportunitate de a crea categorii noi in mintea consumatorilor.

Toate mediile de comunicare noi au avut efect, intr-o masura mai mica sau mai mare, asupra lumii afacerilor in general, precum si a mijloacelor media deja existente. Desi nu trebuie crezut ca Internetul va inlocui in totalitate canalele traditionale, Al Ries si Laura Ries opineaza ca istoria va cataloga Internetul drept cel mai important mijloc de informare si comunicare in masa, pur si simplu pentru ca este singurul mijloc de comunicare care permite interactivitatea. Autorii spun: “Secretul brandingului pe Internet este capacitatea ta de a-ti prezenta in asa fel brandul, incat potentialii sau actualii tai clienti sa poata interactiona cu mesajul tau.” (p.40)

In cazul brandingului pe Internet, alegerea numelor este foarte importanta. Autorii descriu modalitatile prin care iti poti gasi un nume memorabil, care sa te reprezinte. Ceea ce managerii uita adesea este faptul ca mintea oamenilor trateaza un cuvant generic sau comun ca pe numele unei anumite categorii de lucruri, si nu al unui anumit brand. De aceea, pentru a avea succes, trebuie sa iti pozitionezi brandul in mintea consumatorului. Foarte sugestiv in acest sens este urmatorul paragraf: “Intreaga idee a brandingului, desfasurat pe Internet sau in alta parte, este sa imprime numele in minte. Cand poti face acest lucru cu succes, nu este necesar ca potentialul client sa foloseasca un motor de cautare pentru a-ti descoperi pagina. Prin urmare, pe termen lung, numele brandului tau de Internet va trebui sa reuseasca sa se mentina de unul singur. Iar un nume comun este o fundatie mult prea slaba pentru a se mentine de unul singur.”(p.64)

Citind Cele 11 legi imuabile ale INTERNET brandingului poti afla modalitatile prin care poti conferi interactivitate unui site, cum sa iti faci reclama pe Internet, cum sa gasesti acel nume memorabil, pe care nimeni nu il va uita si care sa te reprezinte si cum sa eviti cu orice pret sa fii al doilea in categoria ta.

Toti cred ca ne intrebam care va fi revolutia tehnologica in viitorul apropiat. Ce va fi dupa Internet? Autorii cartii Cele 11 legi imuabile ale INTERNET brandingului sunt de parere ca, indiferent ce ne rezerva viitorul, noul mijloc de comunicare va schimba modalitatea prin care vor fi administrate afacerile si prin care se vor construi brandurile. “Si asa va aparea o carte noua: Legile imuabile ale------brandingului”. (p.193)


Olimpia PISLARU
--------------------------------------------------------------------------------

Olimpia PISLARU este PR & Marketing Assistant la Brandbuilders Grup, dupa ce anterior, a ocupat pozitia de referent analiza si gestionare de imagine organizationala, la Muzeul National Cotroceni, sectia de "Relatii Publice, Marketing".
Olimpia a absolvit in anul 2003 Facultatea de Comunicare si Relatii Publice "David Ogilvy" din cadrul SNSPA.


Inapoi
NOUTATI
Cele 10 porunci pentru intreprinzatori

DESPRE CARTE:

Cartea de fata insoteste intreprinzatorul in toate fazele evolutiei unei afaceri. Ea consolideaza principiile teoretice cu exemple ...

[detalii...]

Cercetarea practica de marketing

Această lucrare de referinţă conţine o amplă trecere în revistă a modalităţilor avansate de cercetare pentru adoptarea deciziilor de ...

[detalii...]

 
Home | Despre Brandbuilders Grup | Intrebari frecvente | Contact | Termeni si conditii | Presa

Brandbuilders - Vineri, 26.05.2017