SECTIUNI
Prima pagina
Titluri
Autori
Comentarii
Librarii
Noutati
Articole
Cum comand
Transport si plata
Cautare avansata
Contact
Newsletter
Fa-ti cont


AUTENTIFICARE
e-mail
parola

ai uitat parola?

 
3 RECOMANDARI
Luke Sullivan - Hei, Whipple, incearca asta!
Guy Kawasaki - Reguli pentru revolutionari
Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison - Esentialul despre promotii
cei mai cititi autori
Jeffrey Gitomer
Al Ries
Jack Trout
Philip Kotler
 

Cele 10 porunci pentru intreprinzatori
Cum sa incepi si sa conduci o afacere proprie

Autor: Mario Brühlmann
Numar pagini: 264
Format carte: 13,5 x 20,5
ISBN: 978-973-88156-5-0
Pret comanda clasica: 43.00 RON 40.85 RON

Data publicarii: 01-2012
Situatie stoc: In stoc

COMANDA PE SITE



RECOMANDA CARTEA

Trimite editurii parerea ta despre carte

Despre carte

Cartea de fata insoteste intreprinzatorul in toate fazele evolutiei unei afaceri. Ea consolideaza principiile teoretice cu exemple practice, ofera instrumente de management si urmareste in permanenta cadrul etic clar al celor 10 porunci. Prezentata intr-un mod viu si dinamic, cartea este un ghid pentru orice intreprinzator care a intrat in aventura inceperii si dezvoltarii unei afaceri.

 10 principii esentiale pentru intreprinzatori
 1 exemplu practic pentru dezvoltarea strategiei
 10 studii de caz despre companii de succes
 50 liste de control pentru temele abordate in carte



“Experienta autorului de peste 20 de ani in dezvoltarea afacerilor din Romania si din alte tari, adauga o valoare deosebita acestei carti, principiile de business prezentate fiind implementate si validate in practica de sute de ori.”
Imre Kulcsár, Director Fundatia ROMCOM


Despre autor

Mario Brühlmann este licentiat in stiinte economice si absolvent Executive MBA in management international la Universitatea din Bern. De origine elvetian, este consultant de afaceri si expert in dezvoltarea afacerilor mici si mijlocii – in special in economii emergente. De asemenea, este fondatorul Swiss Consulting Group, companie de consultanta in afaceri, care a dobandit un portofoliu de clienti impresionant. In Romania este cunoscut pentru implicarea sa in cadrul grupului ROMCOM, in calitate de presedinte, si in cadrul Facultatii de Management a Universitatii Emanuel din Oradea.

Cei care au comandat aceasta carte au comandat si :

Viitorul apartine companiilor mici

Succesul in vanzarea cu amanuntul - RETAIL SUCCESS

Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului

Diferentiaza-te sau mori

Cele 22 de legi imuabile ale marketingului

NOUTATI
Cele 10 porunci pentru intreprinzatori

DESPRE CARTE:

Cartea de fata insoteste intreprinzatorul in toate fazele evolutiei unei afaceri. Ea consolideaza principiile teoretice cu exemple ...

[detalii...]

Cercetarea practica de marketing

Această lucrare de referinţă conţine o amplă trecere în revistă a modalităţilor avansate de cercetare pentru adoptarea deciziilor de ...

[detalii...]

 
Home | Despre Brandbuilders Grup | Intrebari frecvente | Contact | Termeni si conditii | Presa

Brandbuilders - Marti, 28.03.2017