SECTIUNI
Prima pagina
Titluri
Autori
Comentarii
Librarii
Noutati
Articole
Cum comand
Transport si plata
Cautare avansata
Contact
Newsletter
Fa-ti cont


AUTENTIFICARE
e-mail
parola

ai uitat parola?

 
3 RECOMANDARI
Luke Sullivan - Hei, Whipple, incearca asta!
Guy Kawasaki - Reguli pentru revolutionari
Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison - Esentialul despre promotii
cei mai cititi autori
Jeffrey Gitomer
Al Ries
Jack Trout
Philip Kotler
 

Cercetarea practica de marketing

Autor: Petre Datculescu
Numar pagini: 814
Format carte: 16,5 x 23,5
ISBN: 978-973-88156-6-7
Pret comanda clasica: 120.00 RON 108.00 RON

Data publicarii: 01-2013
Situatie stoc: In stoc

COMANDA PE SITE

RASFOIESTE


RECOMANDA CARTEA

Trimite editurii parerea ta despre carte

Despre carte

Această lucrare de referinţă conţine o amplă trecere în revistă a modalităţilor avansate de cercetare pentru adoptarea deciziilor de marketing strategic şi operaţional. Printre caracteristicile excepţionale ale cărţii se numără:
• Orientarea practică
• Abordarea în detaliu a metodologiei
• Conectarea strânsă a cercetării la problema concretă de marketing
• Modalităţi extinse de analiză
• Un registru bogat de metode de măsurare, procedee de eşantionare şi tehnici statistice, explicate simplu şi oferite “gata pentru a fi folosite”

Această carte este ediţia a doua a lucrării „Cercetarea de Marketing“ publicată
de autor la editura Brandbuilders în 2006.
Cartea a fost revăzută, adăugită tematic şi suplimentată substanţial cu in forma
ţie practică aplicativă. Acesta este motivul pentru care titlul cărţii a fost schimbat în „Cercetarea Practică de Marketing“.

De ce o nouă carte despre cercetare? Ce avantaje aduce în plus noua lucrare?
Primul obiectiv al cărţii şi îndeosebi al actualei ediţii este apropierea mai mare
a cercetării de marketingul strategic şi operaţional. Am folosit o abordare care
măreşte atât vizibilitatea, cât şi valoarea legăturii dintre cercetare şi activitatea
practică de marketing. Mai precis:

● Modelele de cercetare sunt prezentate pornind de la obiectivele de marketing
pe care trebuie să le servească şi nu de la teoria şi practica cer cetării ştiinţifi
ce.
● Direcţiile şi modalităţile de cercetare sunt analizate în cadrul activităţilor pe
care le desfăşoară marketingul în elaborarea strategiei de piaţă şi în gestionarea
mixului de marketing: produsul, preţul, distribuţia şi promovarea.
● În prezentarea cercetărilor, un accent special este pus pe modul în care problema
specifi că de marketing dictează modalitatea specifică de abordare.
Astfel, rezultă în mod clar că metodele nu au aplicabilitate universală şi trebuie alese
în strictă concordanţă cu natura problemei cercetate.
Al doilea obiectiv al cărţii este să completeze informaţia academică din domeniul
cercetării de marketing cu soluţii şi recomandări practice pentru realizarea
cercetărilor în cadrul marketingului real.
Al treilea obiectiv este surprinderea evoluţiilor noi. În cei 6 ani care s-au scurs
de la ediţia precedentă, în cercetarea aplicativă de marketing au apărut domenii
noi, ca de pildă cercetarea funcţionalităţii site-urilor web, a crescut importanţa
marketingului social, s-au dezvoltat tehnologiile de cercetare baza te pe internet.
Actuala ediţie încearcă să reflecte aceste evoluţii.


Despre autor

Petre Datculescu este doctor în psihologie, consultant de marketing şi director al institutului privat IRSOP Market Research & Consulting, întemeiat în 1990. (www.irsop.ro)
Cei care au comandat aceasta carte au comandat si :

Sun Tzu - Strategii de marketing

Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului

Noua pozitionare

Managementul capitalului unui brand

Esentialul despre promotii

NOUTATI
Cele 10 porunci pentru intreprinzatori

DESPRE CARTE:

Cartea de fata insoteste intreprinzatorul in toate fazele evolutiei unei afaceri. Ea consolideaza principiile teoretice cu exemple ...

[detalii...]

Cercetarea practica de marketing

Această lucrare de referinţă conţine o amplă trecere în revistă a modalităţilor avansate de cercetare pentru adoptarea deciziilor de ...

[detalii...]

 
Home | Despre Brandbuilders Grup | Intrebari frecvente | Contact | Termeni si conditii | Presa

Brandbuilders - Joi, 25.05.2017