SECTIUNI
Prima pagina
Titluri
Autori
Comentarii
Librarii
Noutati
Articole
Cum comand
Transport si plata
Cautare avansata
Contact
Newsletter
Fa-ti cont


AUTENTIFICARE
e-mail
parola

ai uitat parola?

 
3 RECOMANDARI
Luke Sullivan - Hei, Whipple, incearca asta!
Guy Kawasaki - Reguli pentru revolutionari
Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison - Esentialul despre promotii
cei mai cititi autori
Jeffrey Gitomer
Al Ries
Jack Trout
Philip Kotler
 

Cum se creeaza un nume de brand
Povestea din spatele brandurilor pe care le cumparam

Autor: Steve Rivkin, Fraser Sutherland
Numar pagini: 336
Format carte: 16,5 x 23,5 cm
ISBN: 978-971-88156-3-6
Pret comanda clasica: 60.00 RON 54.00 RON
Pret comanda SMS: 10 euro + TVA
Data publicarii: 06-2009
Traducator: Liana Tomescu, Adriana Lomnasan
Situatie stoc: Stoc epuizat momentan

COMANDA PRIN SMS: TARIF 10 euro+TVA/sms

Trimite cuvantul Brand34 la numarul 7441 si primesti cartea prin posta. Numar valabil in retelele Orange si Vodafone*. Dupa ce trimiti SMS-ul vei fi contactat de editura pentru detalii legate de expeditie. *In reteaua Vodafone, costul unui SMS de raspuns este de 0,05 euro + TVA.

COMANDA PE SITE



RECOMANDA CARTEA

Trimite editurii parerea ta despre carte

Despre carte

Prin ce diferă numele de brand de numele obişnuite? Ce anume face ca un nume de brand să fie unul bun? Răspunsul la aceste două întrebări poate face diferenţa între succesul şi eşecul răsunător al unui brand pe piaţă.
Autorii ne spun aici tot ceea ce se poate spune despre procesul de creare a numelor de brand, şi anume:

• Cum sunt legate ele în mod indestructibil de culturile din întreaga lume.
• Cine le creează, de ce este nevoie de ele, cum sunt gândite, compilate, cumpărate, vândute sau protejate.
• Ce tipuri de nume există: descriptive, aluzive, inventate sau formate din iniţiale.
• Cum navighează specialiştii în naming în creierul consumatorului.
• Ce să faci, ce să eviţi şi ce să nu faci niciodată în ceea ce priveşte numele de branduri.
• De ce numele simbolizează beneficii.
• Când să apelezi la o firmă de naming şi ce avantaje vei avea.
• Cum funcţionează numele de domenii pe Internet.

Namingul – fundamentul procesului de branding pentru orice produs sau serviciu – reprezintă un echilibru între strategia de business şi bun-simţ, între arta marketingului şi ştiinţa obişnuită, între abilităţile lingvistice şi competenţa juridică. Viitorul namingului este limitat doar de ingeniozitatea minţii omului.

Aritmetica numelor de brand este descurajantă. Doar în SUA există cel puţin 3,4 milioane de mărci active, aflate în aşteptare sau inactive, deja înregistrate. Se estimează că 70% din creşterea totală a economiei americane este generată prin dezvoltarea unui nou produs – şi acele noi produse au nevoie de nume. Adaugă la asta milioanele de alte nume care nu sunt formal înregistrate, dar care se folosesc.
În nebunia şi agitaţia advertisingului, marketerii trebuie să atragă atenţia privitorilor şi ascultătorilor, iar cel mai important element prin care pot face acest lucru este în primul rând numele de brand. Iar un nume de brand bun vinde mai mult.

“Oricine iubeşte numele de branduri sau are nevoie de asemenea nume va adora această carte şi, până o va fi terminat de citit, va şti tot ce trebuie să ştie despre nume şi naming”.
– Jack Trout



Despre autor

STEVE RIVKIN este managerul companiei Rivkin & Associates, o firmă de consultanţă pe probleme de naming. Este coautorul mai multor cărţi despre branding, printre care se numără şi bestseller-urile Noua poziţionare şi Diferenţiază-te sau mori.

FRASER SUTHERLAND este autorul a unsprezece cărţi. Ca editor, a fost implicat în coordonarea principalelor proiecte de dicţionare din trei ţări.

Cei care au comandat aceasta carte au comandat si :

Focus

Avon

2239 de secrete testate pentru un marketing direct de succes

Conform lui Kotler

Salturi creative

NOUTATI
Cele 10 porunci pentru intreprinzatori

DESPRE CARTE:

Cartea de fata insoteste intreprinzatorul in toate fazele evolutiei unei afaceri. Ea consolideaza principiile teoretice cu exemple ...

[detalii...]

Cercetarea practica de marketing

Această lucrare de referinţă conţine o amplă trecere în revistă a modalităţilor avansate de cercetare pentru adoptarea deciziilor de ...

[detalii...]

 
Home | Despre Brandbuilders Grup | Intrebari frecvente | Contact | Termeni si conditii | Presa

Brandbuilders - Luni, 26.06.2017