SECTIUNI
Prima pagina
Titluri
Autori
Comentarii
Librarii
Noutati
Articole
Cum comand
Transport si plata
Cautare avansata
Contact
Newsletter
Fa-ti cont


AUTENTIFICARE
e-mail
parola

ai uitat parola?

 
3 RECOMANDARI
Luke Sullivan - Hei, Whipple, incearca asta!
Guy Kawasaki - Reguli pentru revolutionari
Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison - Esentialul despre promotii
cei mai cititi autori
Jeffrey Gitomer
Al Ries
Jack Trout
Philip Kotler
 

Noua pozitionare
Cele mai noi informatii despre strategia de business numarul unu din lume

Autor: Jack Trout, Steve Rivkin
Numar pagini: 208
Format carte: 16,5X23,5 CM
ISBN: 978-973-88156-1-2
Pret comanda clasica: 50.00 RON 45.00 RON
Pret comanda SMS: 20 euro + TVA
Data publicarii: 06-2008
Traducator: Cristina Ionita
Situatie stoc: In stoc

COMANDA PRIN SMS: TARIF 10 euro+TVA/sms

Trimite cuvantul Brand30 la numarul 7441 in 2 sms-uri diferite si primesti cartea prin posta. Numar valabil in retelele Orange si Vodafone*. Dupa ce trimiti cele 2 SMS-uri vei fi contactat de editura pentru detalii legate de expeditie. *In reteaua Vodafone, costul unui SMS de raspuns este de 0,05 euro + TVA.

COMANDA PE SITE



RECOMANDA CARTEA

Trimite editurii parerea ta despre carte

Despre carte

Pornind de la principiul „Marketingul nu este o batalie a produselor in sine, ci a perceptiilor pe care consumatorii le au asupra produselor“, Jack Trout ne ofera o lucrare cu adevarat inovatoare, ce prezinta pozitionarea dintr-o perspectiva inedita.
La inceput este descris modul in care functioneaza mintea potentialului client (din punct de vedere al conceptiilor, influentelor sau al fixarii informatiilor in memorie). Urmeaza apoi sase studii de caz referitoare la experienta pe care companii de prima marime au avut-o in legatura cu procesul de pozitionare si care accentueaza latura practica a lucrarii.
In ultima parte sunt abordate cateva aspecte relevante, si anume problemele legate de nume, de cercetarea de marketing, rolul relatiilor publice in procesul de pozitionare, dar si capcanele frecvente in care cad oamenii de marketing atunci cand incearca sa cucereasca mintea consumatorilor, pana la urma terenul de lupta final din marketing.
Veti afla toate mecanismele specifice procesului de pozitionare sau, dupa caz, de repozitionare, prezentate de autori fie sub forma unor sfaturi directe, fie prin prisma studiilor de caz din domenii diverse (pentru o firma de software, o companie producatoare de inghetata, o companie petroliera, o emisiune de televiziune, o firma de contabilitate sau pentru candidati politici).
Lucrarea de fata este o lectura obligatorie si pentru specialistii din companiile care si-au pierdut focusul în mintea consumatorului, prin extensii de linie sau diversificarea gamei de produse, sau pentru cei din firmele care sunt nevoite sa se adapteze in timp util schimbarilor pietei.


Despre autor

JACK TROUT este presedinte la Trout & Partners LTD., o firma de strategie de marketing din SUA, care a oferit consultanta unor importante corporatii cum ar fi AT&T, Merck, IBM, Southwest Airlines si Warner-Lambert.

STEVE RIVKIN, renumitul specialist in naming, a lucrat cu Jack Trout timp de 15 ani, apoi si-a fondat propria firma de consultanta în domeniul comunicatiilor, în Midland Park, New Jersey. Rivkin & Asociates Inc. a lucrat pentru clienti cum ar fi Chase Manhattan Bank, Monsanto, Pfizer’s Howmedica Inc. si Tiffany & Co.

Cei care au comandat aceasta carte au comandat si :

Cercetarea practica de marketing

Focus

Cum sa vinzi marilor companii

Viitorul apartine companiilor mici

Marketingul adresat femeilor

NOUTATI
Cele 10 porunci pentru intreprinzatori

DESPRE CARTE:

Cartea de fata insoteste intreprinzatorul in toate fazele evolutiei unei afaceri. Ea consolideaza principiile teoretice cu exemple ...

[detalii...]

Cercetarea practica de marketing

Această lucrare de referinţă conţine o amplă trecere în revistă a modalităţilor avansate de cercetare pentru adoptarea deciziilor de ...

[detalii...]

 
Home | Despre Brandbuilders Grup | Intrebari frecvente | Contact | Termeni si conditii | Presa

Brandbuilders - Duminica, 19.11.2017