SECTIUNI
Prima pagina
Titluri
Autori
Comentarii
Librarii
Noutati
Articole
Cum comand
Transport si plata
Cautare avansata
Contact
Newsletter
Fa-ti cont


AUTENTIFICARE
e-mail
parola

ai uitat parola?

 
3 RECOMANDARI
Luke Sullivan - Hei, Whipple, incearca asta!
Guy Kawasaki - Reguli pentru revolutionari
Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison - Esentialul despre promotii
cei mai cititi autori
Jeffrey Gitomer
Al Ries
Jack Trout
Philip Kotler
 

PR cu buget restrans
Strategii rentabile, necostisitoare sau gratuite, prin care sa iesi in evidenta

Autor: Leonard Saffir
Numar pagini: 352
Format carte: 16,5X23,5 CM
ISBN: 978-973-88156-0-5
Pret comanda clasica: 60.00 RON 54.00 RON
Pret comanda SMS: 20 euro + TVA
Data publicarii: 05-2008
Traducator: Liana Tomescu
Situatie stoc: In stoc

COMANDA PRIN SMS: TARIF 10 euro+TVA/sms

Trimite cuvantul Brand31 la numarul 7441 in 2 sms-uri diferite si primesti cartea prin posta. Numar valabil in retelele Orange si Vodafone*. Dupa ce trimiti cele 2 SMS-uri vei fi contactat de editura pentru detalii legate de expeditie. *In reteaua Vodafone, costul unui SMS de raspuns este de 0,05 euro + TVA.

COMANDA PE SITE



RECOMANDA CARTEA

Trimite editurii parerea ta despre carte

Despre carte

Managerii se confrunta din ce in ce mai mult cu situatia in care notorietatea brandului sau a companiei pe care o reprezinta trebuie dezvoltata si pe alte cai in afara de advertisingul traditional.

Iata de ce iti propunem o lucrare care iti arata cum functioneaza PR-ul, indiferent ca lucrezi cu o firma de PR, ai un departament de PR, un singur angajat care sa se ocupe de relatiile publice sau o faci chiar tu.

Problemele abordate in aceasta carte sunt in principal de natura practica, autorul insistand pe aplicabilitatea lor imediata. Studiile de caz (bazate pe experienta directa a autorului sau a unor reputati specialisti in domeniu) ilustreaza dimensiunile, capacitatea de penetrare si forta relatiilor publice. Si, cel mai important, vei sti ce ai voie sa faci si ce nu ai voie sa faci în lumea PR-ului.

Lucrarea se adreseaza atat celor care lucreaza propriu-zis in PR, cat si firmelor care apeleaza la asemenea servicii specializate si care vor sti ce anume sa ceara si cum sa obtina rezultate de exceptie, pentru care vor plati sume de bani mult mai mici.


Despre autor

LEONARD SAFFIR este un reputat specialist în relatii publice si jurnalism, castigatorul mai multor premii in domeniu, cu o cariera extinsa si in zona publicisticii, televiziunii si politicii.
NOUTATI
Cele 10 porunci pentru intreprinzatori

DESPRE CARTE:

Cartea de fata insoteste intreprinzatorul in toate fazele evolutiei unei afaceri. Ea consolideaza principiile teoretice cu exemple ...

[detalii...]

Cercetarea practica de marketing

Această lucrare de referinţă conţine o amplă trecere în revistă a modalităţilor avansate de cercetare pentru adoptarea deciziilor de ...

[detalii...]

 
Home | Despre Brandbuilders Grup | Intrebari frecvente | Contact | Termeni si conditii | Presa

Brandbuilders - Miercuri, 20.09.2017