SECTIUNI
Prima pagina
Titluri
Autori
Comentarii
Librarii
Noutati
Articole
Cum comand
Transport si plata
Cautare avansata
Contact
Newsletter
Fa-ti cont


AUTENTIFICARE
e-mail
parola

ai uitat parola?

 
3 RECOMANDARI
Luke Sullivan - Hei, Whipple, incearca asta!
Guy Kawasaki - Reguli pentru revolutionari
Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison - Esentialul despre promotii
cei mai cititi autori
Jeffrey Gitomer
Al Ries
Jack Trout
Philip Kotler
 

VACA MOV
Transforma-ti afacerea prin idei remarcabile

Autor: Seth Godin
Numar pagini: 160
Format carte: 13 x 20
ISBN: 978-973-1740-08-9
Pret comanda clasica: 40.00 RON 36.00 RON
Pret comanda SMS: 10 euro + TVA
Data publicarii: 11-2007
Traducator: Cristina Ionita; Dorina Oprea
Situatie stoc: In curs aparitie

COMANDA PRIN SMS: TARIF 10 euro+TVA/sms

Trimite cuvantul Brand8 la numarul 7441 si primesti cartea prin posta. Numar valabil in retelele Orange si Vodafone*. Dupa ce trimiti SMS-ul vei fi contactat de editura pentru detalii legate de expeditie. *In reteaua Vodafone, costul unui SMS de raspuns este de 0,05 euro + TVA.

COMANDA PE SITE



RECOMANDA CARTEA

Trimite editurii parerea ta despre carte

Despre carte

Intr-o perioada in care suntem martorii unor schimbari economice desfasurate cu foarte mare rapiditate, se pare ca vechea abordare de business nu mai functioneaza. Cei patru „P“ (produs, pret, promovare, plasament) care au reprezentat multa vreme baza marketingului nu mai sunt suficienti. Seth Godin ne propune un nou „P“, si anume „Purple Cow“ – un subterfugiu simbolistic pentru ideea de remarcabil. A fi remarcabil inseamna sa fii observat, sa fii retinut in memoria individuala sau colectiva, inseamna sa se vorbeasca despre tine. Si asta pentru ca esti altfel decat ceilalti.

„Vaca mov“ este expresia memorabilitatii. In fiecare zi, consumatorii se afla in fata multor lucruri plictisitoare – o multime de vacute obisnuite, pe care le trec cu vederea, dar cu siguranta nu ar uita o vaca mov. Si nu este o functie de marketing pe care sa o poti aplica sau nu produsului sau serviciului tau. Este un principiu inerent. Este construit chiar acolo sau nu exista. Punct.

Marketingul care se remarca este arta construirii unor elemente care sa-ti evidentieze produsul sau serviciul. Daca oferta ta nu se remarca, ea devine invizibila in ochii consumatorilor. Daca nu imbratisezi principiul „Vaca mov“, nu existi. Te remarci sau esti invizibil. Trebuie sa alegi.

Lucrarea reprezinta un manifest documentat cu studii de caz relevante, adresat marketerilor care vor sa creeze produse memorabile.


Despre autor

SETH GODIN este autorul cunoscut în toata lumea pentru bestseller-urile „Small is the New Big“, „Permission Marketing“ si „Survival Is Not Enough“. A lansat cateva companii de succes si este editor la revista Fast Company.


„Seth Godin ar putea fi considerat cel mai bun marketer intuitiv din zilele noastre.“
– Randall Rothenberg, editorialist Advertising Age

Cei care au comandat aceasta carte au comandat si :

Focus

Cum sa vinzi marilor companii

Viitorul apartine companiilor mici

Marketingul adresat femeilor

Avon

NOUTATI
Cele 10 porunci pentru intreprinzatori

DESPRE CARTE:

Cartea de fata insoteste intreprinzatorul in toate fazele evolutiei unei afaceri. Ea consolideaza principiile teoretice cu exemple ...

[detalii...]

Cercetarea practica de marketing

Această lucrare de referinţă conţine o amplă trecere în revistă a modalităţilor avansate de cercetare pentru adoptarea deciziilor de ...

[detalii...]

 
Home | Despre Brandbuilders Grup | Intrebari frecvente | Contact | Termeni si conditii | Presa

Brandbuilders - Vineri, 18.08.2017