SECTIUNI
Prima pagina
Titluri
Autori
Comentarii
Librarii
Noutati
Articole
Cum comand
Transport si plata
Cautare avansata
Contact
Newsletter
Fa-ti cont


AUTENTIFICARE
e-mail
parola

ai uitat parola?

 
3 RECOMANDARI
Luke Sullivan - Hei, Whipple, incearca asta!
Guy Kawasaki - Reguli pentru revolutionari
Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison - Esentialul despre promotii
cei mai cititi autori
Jeffrey Gitomer
Al Ries
Jack Trout
Philip Kotler
 

2239 de secrete testate pentru un marketing direct de succes

Autor: Denny Hatch; Don Jackson
Numar pagini: 496
Format carte: 13 x 20
ISBN: 978-973-1740-05-8
Pret comanda clasica: 45.00 RON 40.50 RON
Pret comanda SMS: 10 euro + TVA
Data publicarii: 09-2007
Traducator: Liana Tomescu; Cristina Balteanu
Situatie stoc: In stoc

COMANDA PRIN SMS: TARIF 10 euro+TVA/sms

Trimite cuvantul Brand13 la numarul 7441 si primesti cartea prin posta. Numar valabil in retelele Orange si Vodafone*. Dupa ce trimiti SMS-ul vei fi contactat de editura pentru detalii legate de expeditie. *In reteaua Vodafone, costul unui SMS de raspuns este de 0,05 euro + TVA.

COMANDA PE SITE



RECOMANDA CARTEA

Trimite editurii parerea ta despre carte

Despre carte

Orice disciplina – de la neurochirurgie pana la fabricarea de automobile sau marketing – se bazeaza pe munca celor de dinainte. Le studiem testele, profitam de pe urma succeselor obtinute de ei si invatam din esecurile lor. Pe scurt, toate artele, stiintele si domeniile pornesc de la un set de principii si deprinderi care au fost dezvoltate in timp. La fel stau lucrurile si cu marketingul direct. Daca ar fi sa ne luam dupa unii asa-zisi experti in marketing, care au „descoperit“ de curand aceasta disciplina, ai crede ca marketingul direct a aparut relativ recent. Nimic mai fals. De fapt, marketingul direct are peste 400 de ani (primele cataloage au fost tiparite in Venetia, in anii 1500), devenind o marca a comertului din secolul XX, pentru ca este singura modalitate coerenta de construire a unei afaceri.
In aceste pagini, Denny Hatch si Don Jackson va bombardeaza cu sfaturile, secretele si regulile formulate de aproape doua sute de mari specialisti \n domeniu. Asadar... ce propune aceasta carte? Pur si simplu sfaturile individuale si colective ale celor mai renumiti specialisti ai acestui secol în domenii precum: creativitate, copywriting, matematica, reclame de prezentare, direct mailing, productie, management, strategie, liste de clienti, testari, oferte, marketing indirect, precum si multe, multe altele!


Despre autor

DENNY HATCH scrie texte pentru materiale expediate prin direct mailing, este designer si are o experienta de 25 de ani in consultanta; în prezent lucreaza ca redactor la revista Target Marketing Magazine. Este si autorul cartii Million Dollar Mailings.

DON JACKSON este presedinte al Jackson Consulting Group, Ltd. Cunoscut pentru abilitatile sale oratorice, dar si in calitate de scriitor, are in spate o cariera de 32 de ani, experienta în publicarea de reviste si carti, în vânzari de produse si cataloage si în servicii financiare si de asigurari.

Cei care au comandat aceasta carte au comandat si :

Viitorul apartine companiilor mici

Focus

Cum sa vinzi marilor companii

Avon

Marketingul adresat femeilor

NOUTATI
Cele 10 porunci pentru intreprinzatori

DESPRE CARTE:

Cartea de fata insoteste intreprinzatorul in toate fazele evolutiei unei afaceri. Ea consolideaza principiile teoretice cu exemple ...

[detalii...]

Cercetarea practica de marketing

Această lucrare de referinţă conţine o amplă trecere în revistă a modalităţilor avansate de cercetare pentru adoptarea deciziilor de ...

[detalii...]

 
Home | Despre Brandbuilders Grup | Intrebari frecvente | Contact | Termeni si conditii | Presa

Brandbuilders - Sambata, 25.03.2017