SECTIUNI
Prima pagina
Titluri
Autori
Comentarii
Librarii
Noutati
Articole
Cum comand
Transport si plata
Cautare avansata
Contact
Newsletter
Fa-ti cont


AUTENTIFICARE
e-mail
parola

ai uitat parola?

 
3 RECOMANDARI
Luke Sullivan - Hei, Whipple, incearca asta!
Guy Kawasaki - Reguli pentru revolutionari
Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison - Esentialul despre promotii
cei mai cititi autori
Jeffrey Gitomer
Al Ries
Jack Trout
Philip Kotler
 

Reguli pentru revolutionari
Manifestul capitalist pentru crearea si marketingul unor produse si servicii noi

Autor: Guy Kawasaki
Numar pagini: 256
Format carte: 13X20CM
ISBN: 973-87488-3-6
Pret comanda clasica: 49.00 RON 44.10 RON
Pret comanda SMS: 6 euro + TVA
Data publicarii: 01-2006
Traducator: Liana Tomescu
Situatie stoc: In stoc

COMANDA PRIN SMS: TARIF 6 euro+TVA/sms

Trimite cuvantul Brand2 la numarul 7555 si primesti cartea prin posta. Numar valabil in retelele Orange si Vodafone*. Dupa ce trimiti SMS-ul vei fi contactat de editura pentru detalii legate de expeditie.*In reteaua Vodafone, costul unui SMS de raspuns este de 0,05 euro + TVA.

COMANDA PE SITE



RECOMANDA CARTEA

Trimite editurii parerea ta despre carte

Despre carte

Bogata in informatii din interiorul unor companii inovatoare de top, precum Amazon.com, Dell, Hallmark sau Gillette si plina de experiente personale din domeniul afacerilor, lucrarea REGULI PENTRU REVOLUTIONARI iti va da puterea sa iti transformi visele in realitate, realitatea – in produse, iar produsele – in magneti pentru cumparatori, fie ca esti antreprenor, proiectant, inventator, manager sau detii o mica afacere.

„Cel mai original, bine scris si instructiv ghid pentru succesul in afaceri pe care l-am citit vreodata… Cartea REGULI PENTRU REVOLUTIONARI va deveni imnul vremurilor noastre.“ Benjamin M. Rosen, Presedinte, Compaq Computer Corporation

CREEAZA CA UN ZEU
Rastoarna intelepciunea impamantenita – creeaza produse si servicii revolutionare pornind de la analiza abordarii problemelor aflate la indemana.
PORUNCESTE CA UN REGE
Preia conducerea si ia decizii puternice, perspicace si strategice – inlatura barierele care impiedica adoptarea produselor si evita „magnetii mortii” (greselile stupide pe care oricine le face).
MUNCESTE CA UN ROB
Fii pregatit din plin pentru multa munca serioasa. Pentru a strabate drumul de la revolutionar la vizionar va trebui sa mananci precum o vrabiuta – insusindu-si neincetat cunostinte despre domeniul tau, clienti si concurenta – si sa faci cacuta precum o vacuta – impartasind cantitatea mare de informatii si cunostinte pe care ai acumulat-o.

Despre autor

Guy Kawasaki este director executiv al garage.com, o firma cu sediul in Sillicon Valley, care ofera solutii de finantare firmelor producatoare de echipamente de inalta tehnologie.

El a fost, de asemenea, evanghelistul principal al companiei Apple Computer. Numele sau este sinonim cu evanghelismul ca tehnica de afaceri – si cu motocicletele.
Cei care au comandat aceasta carte au comandat si :

Focus

Avon

Marketingul adresat femeilor

Chemarea mall-ului

2239 de secrete testate pentru un marketing direct de succes

NOUTATI
Cele 10 porunci pentru intreprinzatori

DESPRE CARTE:

Cartea de fata insoteste intreprinzatorul in toate fazele evolutiei unei afaceri. Ea consolideaza principiile teoretice cu exemple ...

[detalii...]

Cercetarea practica de marketing

Această lucrare de referinţă conţine o amplă trecere în revistă a modalităţilor avansate de cercetare pentru adoptarea deciziilor de ...

[detalii...]

 
Home | Despre Brandbuilders Grup | Intrebari frecvente | Contact | Termeni si conditii | Presa

Brandbuilders - Joi, 25.05.2017