SECTIUNI
Prima pagina
Titluri
Autori
Comentarii
Librarii
Noutati
Articole
Cum comand
Transport si plata
Cautare avansata
Contact
Newsletter
Fa-ti cont


AUTENTIFICARE
e-mail
parola

ai uitat parola?

 
3 RECOMANDARI
Luke Sullivan - Hei, Whipple, incearca asta!
Guy Kawasaki - Reguli pentru revolutionari
Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison - Esentialul despre promotii
cei mai cititi autori
Jeffrey Gitomer
Al Ries
Jack Trout
Philip Kotler
 

Salturi creative
10 lectii de advertising eficient inspirate de Satchi & Saatchi

Autor: Michael Newman
Numar pagini: 396
Format carte: 13X20CM
ISBN: 978-973-87488-2-8
Pret comanda clasica: 50.00 RON 45.00 RON
Pret comanda SMS: 10 euro + TVA
Data publicarii: 01-2006
Traducator: Lavinia Zamfirescu
Situatie stoc: In stoc

COMANDA PRIN SMS: TARIF 10 euro+TVA/sms

Trimite cuvantul Brand16 la numarul 7441 si primesti cartea prin posta. Numar valabil in retelele Orange si Vodafone*. Dupa ce trimiti SMS-ul vei fi contactat de editura pentru detalii legate de expeditie.*In reteaua Vodafone, costul unui SMS de raspuns este de 0,05 euro + TVA.

COMANDA PE SITE



RECOMANDA CARTEA

Trimite editurii parerea ta despre carte

Despre carte

SALTURI CREATIVE este o introspectie de prima mâna în creatiile uneia dintre cele mai mari agentii din lume: Saatchi & Saatchi; cartea prezinta strategiile, gândirea creativa si povestile din spatele câtorva dintre cele mai de succes campanii de advertising din lume.

Lectiile sunt universale. Metodologiile sunt globale. Este o carte despre puterea transformatoare a ideilor, indiferent de locul din care provin.

"Advertisingul este distrus, iar Michael Newman e hotarat sa-l repare. Cartea lui interesanta si bine scrisa va reprezenta un mare pas în orientarea advertisingului în directia corecta." AL RIES, PRESEDINTE RIES & RIES,
COAUTOR AL CARTII "POZITIONAREA"

"Cartea este o lectura absolut obligatorie pentru oricine doreste sa stie cum este creat advertisingul de calitate."
JIM AITCHISON, AUTORUL CARTII “HOW ASIA ADVERTISES"

"Uaaau. Dupa ce vei citi acesta carte vei gandi altfel. Ca om de creatie vei pretui mai mult ideile. Ca om de marketing vei cere mai mult agen]iei cu care lucrezi. Iar ca tanar aspirant vei avea ocazia sa înveti cele mai importante10 lectii de advertising." ANATOLI CIUCUROVSCHI, GROUP CREATIVE DIRECTOR, SAATCHI & SAATCHI ROMANIA

Despre autor

MICHAEL NEWMAN este unul din cei mai mari oameni de creatie pe care i-a dat Australia. În calitate de Creative Executive la Saatchi & Saatchi, din 1996 pâna în 2001, el a condus agentia în topul celor mai creative si a initiat perioada ei cea mai puternica de dezvoltare si succes financiar. În aceasta perioada, Newman a adus acasa o multime de Lei de la Cannes, incluzând singurul Aur al Australiei (si al retelei Saatchi & Saatchi) pentru televiziune în 2001. Bob Isherwood, Worldwide Creative Director Saatchi, l-a descris ca fiind unul dintre "cei mai experimentati si de succes creative directori" din re]ea. El a fost, de asemenea, directorul contului Toyota la nivel global, înainte de a-si lansa propria agentie de consultanta, Brandnewman, în octombrie 2001. Atat ca scriitor, cât si în calitate de Creative Director, Michael Newman a fost apreciat pentru contributia sa la branduri diverse precum Toyota, Qantas, BP, P&G, WeetBix, BMW, Coca-Cola si Microsoft, printre multe altele. A tinut cursuri de advertising în toata Australia si în Asia.
Cei care au comandat aceasta carte au comandat si :

Focus

Viitorul apartine companiilor mici

2239 de secrete testate pentru un marketing direct de succes

Conform lui Kotler

Succesul in vanzarea cu amanuntul - RETAIL SUCCESS

NOUTATI
Cele 10 porunci pentru intreprinzatori

DESPRE CARTE:

Cartea de fata insoteste intreprinzatorul in toate fazele evolutiei unei afaceri. Ea consolideaza principiile teoretice cu exemple ...

[detalii...]

Cercetarea practica de marketing

Această lucrare de referinţă conţine o amplă trecere în revistă a modalităţilor avansate de cercetare pentru adoptarea deciziilor de ...

[detalii...]

 
Home | Despre Brandbuilders Grup | Intrebari frecvente | Contact | Termeni si conditii | Presa

Brandbuilders - Luni, 26.06.2017