SECTIUNI
Prima pagina
Titluri
Autori
Comentarii
Librarii
Noutati
Articole
Cum comand
Transport si plata
Cautare avansata
Contact
Newsletter
Fa-ti cont


AUTENTIFICARE
e-mail
parola

ai uitat parola?

 
3 RECOMANDARI
Luke Sullivan - Hei, Whipple, incearca asta!
Guy Kawasaki - Reguli pentru revolutionari
Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison - Esentialul despre promotii
cei mai cititi autori
Jeffrey Gitomer
Al Ries
Jack Trout
Philip Kotler
 

Cercetarea de marketing
Cum sa patrunzi in mintea consumatorului, cum masori si cum analizezi informatia

Autor: Petre Datculescu
Numar pagini: 672
Format carte: 18X24CM
ISBN: (13) 978-973-86481-9-7
Pret comanda clasica: 90.00 RON 81.00 RON
Pret comanda SMS: 20 euro + TVA
Data publicarii: 01-2006
Situatie stoc: In stoc

COMANDA PRIN SMS: TARIF 10 euro+TVA/sms

Trimite cuvantul Brand29 la numarul 7441 in doua sms-uri diferite si primesti cartea prin posta. Numar valabil in retelele Orange si Vodafone*. Dupa ce trimiti cele doua SMS-uri vei fi contactat de editura pentru detalii legate de expeditie.*In reteaua Vodafone, costul unui SMS de raspuns este de 0,05 euro + TVA.

COMANDA PE SITE



RECOMANDA CARTEA

Trimite editurii parerea ta despre carte

Despre carte

CERCETAREA DE MARKETING reprezinta o lucrare de mare calibru, care îmbina cunostintele vaste de psihologie, marketing si statistica ale autorului cu experienta sa practica din cadrul unui prestigios institut de cercetare de piata. Autorul porneste de la probleme concrete de marketing si arata ce fel de cercetari sunt necesare, cum trebuie efectuate si cum trebuie analizate rezultatele pentru a lua decizii practice eficiente.

Cartea iti ofera toate resursele de care ai nevoie ca sa proiectezi, sa realizezi si sa interpretezi o cercetare de marketing sau de opinie publica.Vei gasi utila dezbaterea problemelor de baza cu care se confrunta marketingul în ce priveste: psihologia consumatorului, segmentarea pietei, pozitionarea marcii, produsul, publicitatea, pretul si distributia.

APELAND LA INFORMATIILE DIN ACEASTA LUCRARE, VEI PUTEA:
sa întelegi psihologia consumatorului;
sa cunosti metode din practica cercetarii actuale, prezentate în cele mai mici amanunte;
sa afli cum poti sa patrunzi în mintea consumatorului si sa gasesti solutii practice la probleme concrete de marketing;
sa stii cum sa folosesti rezultatele cercetarii pentru a lua decizii de succes;
sa comunici eficient cu cercetatorii si sa comanzi cercetarile de care ai nevoie, în calitate de manager sau practician de marketing.
Cuprinzatoare si plina de observatii pertinente, cartea lui Petre Datculescu descrie metodele si tehnicile care au revolutionat disciplina cercetarii consumatorului si au intrat în practica de zi cu zi a marilor companii si institute de cercetare.

Despre autor

PETRE DATCULESCU este de profesie psiholog si doctor în psihologie al Universitatii din Bucuresti. De la încheierea studiilor, a lucrat neîntrerupt în cercetarea sociala si psihologica aplicativa.

În 1990, a creat institutul IRSOP, un institut privat, specializat în cercetarea de marketing si în sondarea opiniei publice.

În prezent, Petre Datculescu este directorul IRSOP MARKET RESEARCH & CONSULTING Ltd. (www.irsop.ro)
Cei care au comandat aceasta carte au comandat si :

Focus

Cum sa vinzi marilor companii

Marketingul adresat femeilor

Avon

2239 de secrete testate pentru un marketing direct de succes

NOUTATI
Cele 10 porunci pentru intreprinzatori

DESPRE CARTE:

Cartea de fata insoteste intreprinzatorul in toate fazele evolutiei unei afaceri. Ea consolideaza principiile teoretice cu exemple ...

[detalii...]

Cercetarea practica de marketing

Această lucrare de referinţă conţine o amplă trecere în revistă a modalităţilor avansate de cercetare pentru adoptarea deciziilor de ...

[detalii...]

 
Home | Despre Brandbuilders Grup | Intrebari frecvente | Contact | Termeni si conditii | Presa

Brandbuilders - Joi, 29.06.2017