SECTIUNI
Prima pagina
Titluri
Autori
Comentarii
Librarii
Noutati
Articole
Cum comand
Transport si plata
Cautare avansata
Contact
Newsletter
Fa-ti cont


AUTENTIFICARE
e-mail
parola

ai uitat parola?

 
3 RECOMANDARI
Luke Sullivan - Hei, Whipple, incearca asta!
Guy Kawasaki - Reguli pentru revolutionari
Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison - Esentialul despre promotii
cei mai cititi autori
Jeffrey Gitomer
Al Ries
Jack Trout
Philip Kotler
 

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului
Cum sa transformi un produs sau un serviciu intr-un brand de clasa mondiala

Autor: Al Ries, Laura Ries
Numar pagini: 208
Format carte: 13X20CM
ISBN: 973-86481-0-6
Pret comanda clasica: 35.00 RON 31.50 RON
Pret comanda SMS: 9 euro + TVA
Data publicarii: 01-2006
Traducator: Liana Tomescu
Situatie stoc: In stoc

COMANDA PRIN SMS: TARIF 9 euro+TVA/sms

Trimite cuvantul Brand5 la numarul 7666 si primesti cartea prin posta. Numar valabil in retelele Orange si Vodafone*. Dupa ce trimiti SMS-ul vei fi contactat de editura pentru detalii legate de expeditie.*In reteaua Vodafone, costul unui SMS de raspuns este de 0,05 euro + TVA.

COMANDA PE SITE



RECOMANDA CARTEA

Trimite editurii parerea ta despre carte

Despre carte

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului este o carte excelenta despre branduri si branding.

Profilurile facute unor companii de prim rang si o acuta analiza pe evolutia unora dintre cele mai cunoscute marci (cu bune si rele – laolalta) te vor ajuta in munca ta de zi cu zi, indiferent daca esti copywriter, art director, account, strateg, om de media, de PR, brand manager sau ai propria ta afacere.

Cartea raspunde la intrebari cum ar fi:
Cand trebuie sa facem advertising si cand trebuie sa facem PR? (Anita Roddick si al sau The Body Shop, Wal-Mart, Microsoft)
Ar trebui sa ne extindem linia de produse? (Crest, Chevrolet, Levi Strauss – Miller, Budweiser, Marlboro, IBM, Tylenol)
Cat de importanta este calitatea? (Rolex, Mercedes, Coca-Cola, Absolut, Chivas Regal)
Ce culoare si ce forma ar trebui sa aiba logotipul nostru? (Avis, Arby’s, Ralph Lauren, Nike, Shell)
Cand ar trebui sa lasam un brand sa moara? (Kodak, Tide, Rinso, Oxidol, Sony, General Electric, IBM, Rinso White…)
Cat de des ar trebui sa ne schimbam sloganul?
Ar trebui sa blocam competitia sa patrunda pe piata noastra? ( Kodak, Stolichnaya, Volkswagen, Apple, Pepsi, Coca-Cola, Johnson & Johnson) Ce promovam: categoria sau brandul? (Mc Donald’s, Office Depot, PlayStation, Federal Express)
Cum sa transformi un nume generic intr-un nume de brand? (General Motors, Standard Oil - Nabisco, Toyota-Lexus)

Despre autor

Al Ries este unul dintre cei mai mari strategi de marketing din lume, creator al conceptului de pozitionare (impreuna cu Jack Trout) si al celui de branding, prin Cele 22 de legi imuabile ale brandingului.In 1999, revista PR Week l-a nominalizat ca fiind unul din cei 100, cei mai influenti oameni de PR ai secolului 20.Cartile sale genereaza un enorm interes in comunitatea oamenilor de marketing din intreaga lume. Laura Ries este absolventa a Universitatii Northwestern din Ilinois in 1993.Dupa facultate isi incepe cariera in publicitate la TBWA Advertising din New York ca account executive pe conturile Woolite si Evian.Din 1994 este partener la firma de consultanta Ries & Ries. Lucreaza pentru cele mari companii ale lumii. Este frecvent invitata in calitate de brand expert in emisiuni despre marketing pe FOX NEWS CHANNEL, CNBC si CNN.
Cei care au comandat aceasta carte au comandat si :

Focus

Cum sa vinzi marilor companii

Avon

Conform lui Kotler

Marketingul adresat femeilor

NOUTATI
Cele 10 porunci pentru intreprinzatori

DESPRE CARTE:

Cartea de fata insoteste intreprinzatorul in toate fazele evolutiei unei afaceri. Ea consolideaza principiile teoretice cu exemple ...

[detalii...]

Cercetarea practica de marketing

Această lucrare de referinţă conţine o amplă trecere în revistă a modalităţilor avansate de cercetare pentru adoptarea deciziilor de ...

[detalii...]

 
Home | Despre Brandbuilders Grup | Intrebari frecvente | Contact | Termeni si conditii | Presa

Brandbuilders - Joi, 23.02.2017