SECTIUNI
Prima pagina
Titluri
Autori
Comentarii
Librarii
Noutati
Articole
Cum comand
Transport si plata
Cautare avansata
Contact
Newsletter
Fa-ti cont


AUTENTIFICARE
e-mail
parola

ai uitat parola?

 
3 RECOMANDARI
Luke Sullivan - Hei, Whipple, incearca asta!
Guy Kawasaki - Reguli pentru revolutionari
Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison - Esentialul despre promotii
cei mai cititi autori
Jeffrey Gitomer
Al Ries
Jack Trout
Philip Kotler
 

Kotler despre marketing
Cum sa cream, cum sa castigam si cum sa dominam pietele

Autor: Philip Kotler
Numar pagini: 256
Format carte: 17X24CM
ISBN: 973-86481-1-4
Pret comanda clasica: 50.00 RON 45.00 RON
Pret comanda SMS: 10 euro + TVA
Data publicarii: 01-2006
Traducator: Liana Tomescu
Situatie stoc: Stoc epuizat momentan

COMANDA PRIN SMS: TARIF 10 euro+TVA/sms

Trimite cuvantul Brand23 la numarul 7441 si primesti cartea prin posta. Numar valabil in retelele Orange si Vodafone*. Dupa ce trimiti SMS-ul vei fi contactat de editura pentru detalii legate de expeditie. *In reteaua Vodafone, costul unui SMS de raspuns este de 0,05 euro + TVA.

COMANDA PE SITE



RECOMANDA CARTEA

Trimite editurii parerea ta despre carte

Despre carte

“Kotler despre marketing” ne ofera un esential, mult asteptat ghid de marketing pentru manageri, proaspat scris pe baza conferintelor de mare success ale autorului, sustinute in toata lumea, despre marketingul noului mileniu.

Datorita analizelor profunde ale lui Kotler va veti putea actualiza toate cunostintele despre noile provocari si oportunitati oferite de hipercompetitie, globalizare si Internet. Veti mai putea gasi sfaturile intelepte ale lui Kotler, care au ajutat atatea corporatii, cum ar fi: AT&T, General Electric, Ford, IBM, Michelin, Merck, DuPont si Bank of America.Poate mai important este faptul ca aceasta carte poate fi citita ca un discurs penetrant, de lungimea unei carti, discurs sustinut pe baza celor 14, cele mai frecvente intrebari ale managerilor puse de-a lungul celor 20 de ani in care Kotler a sustinut conferinte in toata lumea. “Kotler despre marketing” raspunde la intrebari cum ar fi:
1. Cum putem observa si alege segmentele de piata potrivite?
2. Cum putem sa facem ca oferta noastra sa difere de cea a concurentei?
3. Cum ar trebui sa raspundem cumparatorilor nostri care ne preseaza sa
coboram preturile?
4.Cum putem sa intram in competitie cu firme din strainatate, care ne
concureaza prin costuri mai mici si prin preturi mai mici?
5. Cat de departe putem merge in individualizarea produselor noastre?
6. Care sunt cele mai importante cai de crestere a unei afaceri?
7. Cum putem construi marci mai puternice?
8. Cum putem reduce costurile de achizitie a cumparatorilor?
9. Cum putem sa ne pastram cumparatorii fideli pentru mai multa vreme?
10. Cum putem sa ne dam seama care cumparator este mai important?
11. Cum putem masura rezultatul obtinut in urma publicitatii, a
promotiilor si a relatiilor publice?
12. Cum putem imbunatati productivitatea fortei de vanzare?
13. Cum putem stabili mai multe canale de distributie si totusi sa le
mentinem in relatii bune?
14. Cum putem sa convingem si celelalte departamente sa fie mai
orientate spre cumparator?

Despre autor

Philip Kotler este profesor de marketing international la Scoala Superioara de Management J.L. Kellogg din cadrul Universitatii Northwestern. Este licentiat in economie al Universitatii din Chicago si doctor in economie. A scris mai multe carti din care amintim: Managementul Marketingului, Principiile Marketingului, Marketingul Serviciilor Profesionale, Marketingul Organizatiilor Nonprofit, Marketingul Locurilor etc. Cartile sale s-au vandut in peste 3 milioane de exemplare si sunt considerate litera de evanghelie in 58 de tari.De peste 20 de ani, Philip Kotler conferentiaza in toata lumea si acorda consultanta de marketing unor companii precum: AT&T, General Electric, Ford, IBM, Michelin, Merk, DuPont, Bank of America, British Telecom, Motorola, Pfizer, Shell Chemicals, BP Chemicals, Levi Strauss & Co., McDonald’s, SAS Airlines, pentru a aminti doar cateva. Kotler este principal asociat al firmei de consultanta KOTLER MARKETING GROUP.
Cei care au comandat aceasta carte au comandat si :

Focus

Cum sa vinzi marilor companii

Marketingul adresat femeilor

Avon

Chemarea mall-ului

NOUTATI
Cele 10 porunci pentru intreprinzatori

DESPRE CARTE:

Cartea de fata insoteste intreprinzatorul in toate fazele evolutiei unei afaceri. Ea consolideaza principiile teoretice cu exemple ...

[detalii...]

Cercetarea practica de marketing

Această lucrare de referinţă conţine o amplă trecere în revistă a modalităţilor avansate de cercetare pentru adoptarea deciziilor de ...

[detalii...]

 
Home | Despre Brandbuilders Grup | Intrebari frecvente | Contact | Termeni si conditii | Presa

Brandbuilders - Vineri, 18.08.2017