SECTIUNI
Prima pagina
Titluri
Autori
Comentarii
Librarii
Noutati
Articole
Cum comand
Transport si plata
Cautare avansata
Contact
Newsletter
Fa-ti cont


AUTENTIFICARE
e-mail
parola

ai uitat parola?

 
3 RECOMANDARI
Luke Sullivan - Hei, Whipple, incearca asta!
Guy Kawasaki - Reguli pentru revolutionari
Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison - Esentialul despre promotii
cei mai cititi autori
Jeffrey Gitomer
Al Ries
Jack Trout
Philip Kotler
 

Hei, Whipple, incearca asta!
Un ghid pentru a crea reclame de exceptie

Autor: Luke Sullivan
Numar pagini: 368
Format carte: 17X24CM
ISBN: 973-87488-0-1
Pret comanda clasica: 69.00 RON 62.10 RON
Pret comanda SMS: 18 euro + TVA
Data publicarii: 01-2006
Traducator: Liana Tomescu
Situatie stoc: In stoc

COMANDA PRIN SMS: TARIF 9 euro+TVA/sms

Trimite cuvantul Brand26 la numarul 7666 in doua sms-uri diferite si primesti cartea prin posta. Numar valabil in retelele Orange si Vodafone*. Dupa ce trimiti cele doua SMS-uri vei fi contactat de editura pentru detalii legate de expeditie.*In reteaua Vodafone, costul unui SMS de raspuns este de 0,05 euro + TVA.

COMANDA PE SITE



RECOMANDA CARTEA

Trimite editurii parerea ta despre carte

Despre carte

„Cea mai plina de informatii si mai placuta carte despre viata, asa cum este ea in departamentul de creatie al unei agentii de advertising. Chiar si un account va putea sa creeze reclame de exceptie dupa ce o va citi.“ TIM DELANEY, LEAGAS-DELANEY, LONDRA

Citind aceasta carte vei descoperi secrete incitante despre campanii celebre de advertising, te vei delecta cu exemple de reclame alese de Luke Sullivan ca fiind reprezentative pentru fiecare gen: print, radio, TV si outdoor. Vei putea folosi aceasta carte ca pe un manual haios, presarat cu glume si povestioare traite de un autor celebru de campanii de advertising, care a petrecut mai mult de douazeci de ani lucrand cu pasiune in aceasta bransa.Vei afla ca advertisingul face ca toti oamenii care se dedica lui sa se simta parte dintr-o mare familie, o echipa care trebuie sa functioneze la fel de bine la toate nivelele, pentru a-si atinge scopul final: o reclama de exceptie. Citeste „Hei, Whipple, incearca asta!“ si vei invata sa creezi un spot TV, un print, un radio sau un outdoor, dupa reguli sau incalcand regulile, si iti va face placere. Cartea te va conduce prin culisele unei agentii de advertising, te va face sa simti fascinatia unui departament de creatie si te va indemna sa visezi ca poti lucra si tu intr-un astfel de mediu.Pana la urma esentialul este clar: 1. „Fii cat mai simplu.“ 2. „Vei avea un succes nebun daca cititorul reclamei tale ramane cu un singur lucru in minte.“, dupa cum spune Luke Sullivan.Trebuie sa alegi regula 1 sau regula 2.

Despre autor

Luke SullivanDirector de creatie la WestWayne Advertising, AtlantaLuke a venit la WestWayne in 1998, dupa 10 ani petrecuti la foarte bine cotata agentie din Minneapolis, Fallon McElligott, unde a fost cel mai bun copywriter pentru United Airlines. Inainte de asta a fost vicepresedinte la The Martin Agency din Richmond, Virginia. Si-a inceput cariera ca invatacel al lui Tom McElligott, la Bozell & Jacobs. Cei 20 de ani ai sai de experienta includ lucrul cu clienti precum Miller Lite, Time, Lee Jeans, US West Communications, Ralston Purina, Porsche si Maserati. La WestWayne, Luke se ocupa personal de partea de creatie pentru toti clientii. Luke este autorul cartii „Hei, Whipple, incearca asta“ si a fost nominalizat de doua ori de catre Adweek ca fiind unul din cei mai buni 10 copywriteri ai Americii. Luke a fost premiat de peste 20 de ori la cele mai prestigioase concursuri internationale de advertising: D&AD, din Londra, la Cannes si la One Show.
Cei care au comandat aceasta carte au comandat si :

Focus

Viitorul apartine companiilor mici

Cum sa vinzi marilor companii

Marketingul adresat femeilor

Avon

NOUTATI
Cele 10 porunci pentru intreprinzatori

DESPRE CARTE:

Cartea de fata insoteste intreprinzatorul in toate fazele evolutiei unei afaceri. Ea consolideaza principiile teoretice cu exemple ...

[detalii...]

Cercetarea practica de marketing

Această lucrare de referinţă conţine o amplă trecere în revistă a modalităţilor avansate de cercetare pentru adoptarea deciziilor de ...

[detalii...]

 
Home | Despre Brandbuilders Grup | Intrebari frecvente | Contact | Termeni si conditii | Presa

Brandbuilders - Vineri, 21.07.2017