SECTIUNI
Prima pagina
Titluri
Autori
Comentarii
Librarii
Noutati
Articole
Cum comand
Transport si plata
Cautare avansata
Contact
Newsletter
Fa-ti cont


AUTENTIFICARE
e-mail
parola

ai uitat parola?

 
3 RECOMANDARI
Luke Sullivan - Hei, Whipple, incearca asta!
Guy Kawasaki - Reguli pentru revolutionari
Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison - Esentialul despre promotii
cei mai cititi autori
Jeffrey Gitomer
Al Ries
Jack Trout
Philip Kotler
 

Esentialul despre promotii
Cele 10 tehnici de baza si cum sa le folosim

Autor: Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison
Numar pagini: 288
Format carte: 13X20CM
ISBN: 973-87488-1-X
Pret comanda clasica: 49.00 RON 44.10 RON
Pret comanda SMS: 10 euro + TVA
Data publicarii: 01-2006
Traducator: Liana Tomescu
Situatie stoc: In stoc

COMANDA PRIN SMS: TARIF 10 euro+TVA/sms

Trimite cuvantul Brand21 la numarul 7441 si primesti cartea prin posta. Numar valabil in retelele Orange si Vodafone*. Dupa ce trimiti SMS-ul vei fi contactat de editura pentru detalii legate de expeditie.*In reteaua Vodafone, costul unui SMS de raspuns este de 0,05 euro + TVA.

COMANDA PE SITE



RECOMANDA CARTEA

Trimite editurii parerea ta despre carte

Despre carte

Aceasta este prima carte despre promotii in limba romana si reprezinta o lectura obligatorie pentru toti cei implicati in domeniul marketing-ului si vanzarilor, fie ca sunt incepatori sau veterani. Este un ghid cuprinzator al strategiilor de promotie, cu toate implicatiile acestora atat la nivel de planificare, cat si la nivel de rezultate. Cartea ofera "o viziune foarte echilibrata asupra rolului pe care il indeplinesc promotiile in cadrul procesului de construire a capitalului unui brand (brand equity), demonstrand o buna intelegere a utilizarilor strategice si tactice ale promotiilor si axandu-se pe impactul promotiilor asupra comportamentului consumatorilor". Dennis Lahey, Director Advertising and Promotion Kimberley-ClarkCel mai fascinant lucru atunci cand citesti aceasta carte e ca pe fiecare pagina gasesti cel putin doua idei prin care sa iti cresti vanzarile.


Despre autor

Don E. Schultz este profesor de comunicare integrata de marketing la Universitatea Northwestern, presedinte al Agora, Inc. si, in trecut, membru al consiliului director al Promotion Marketing Assocatiation of America.William A. Robinson este recunoscut pe plan international ca practician de frunte in domeniul promovarii vanzarilor. Este autorul catorva carti (incluzand "Esentialul despre promotii") si este o figura marcanta in cadrul work-shop-urilor internationale pe tema promotiilor. Lisa A. Petrison este consultant de marketing si profesor la Universitatea Northwestern, unde preda advertising si marketing prin intermediul bazelor de date.

Cei care au comandat aceasta carte au comandat si :

Cercetarea practica de marketing

Focus

Cum sa vinzi marilor companii

Viitorul apartine companiilor mici

Marketingul adresat femeilor

NOUTATI
Cele 10 porunci pentru intreprinzatori

DESPRE CARTE:

Cartea de fata insoteste intreprinzatorul in toate fazele evolutiei unei afaceri. Ea consolideaza principiile teoretice cu exemple ...

[detalii...]

Cercetarea practica de marketing

Această lucrare de referinţă conţine o amplă trecere în revistă a modalităţilor avansate de cercetare pentru adoptarea deciziilor de ...

[detalii...]

 
Home | Despre Brandbuilders Grup | Intrebari frecvente | Contact | Termeni si conditii | Presa

Brandbuilders - Vineri, 18.08.2017