SECTIUNI
Prima pagina
Titluri
Autori
Comentarii
Librarii
Noutati
Articole
Cum comand
Transport si plata
Cautare avansata
Contact
Newsletter
Fa-ti cont


AUTENTIFICARE
e-mail
parola

ai uitat parola?

 
3 RECOMANDARI
Luke Sullivan - Hei, Whipple, incearca asta!
Guy Kawasaki - Reguli pentru revolutionari
Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison - Esentialul despre promotii
cei mai cititi autori
Jeffrey Gitomer
Al Ries
Jack Trout
Philip Kotler
 

Diferentiaza-te sau mori
Cum sa supravietuiesti in epoca actuala a concurentei

Autor: Jack Trout
Numar pagini: 272
Format carte: 13X20CM
ISBN: (10) 973-87488-7-9
Pret comanda clasica: 49.00 RON 44.10 RON
Pret comanda SMS: 10 euro + TVA
Data publicarii: 01-2006
Traducator: Liana Tomescu
Situatie stoc: In stoc

COMANDA PRIN SMS: TARIF 10 euro+TVA/sms

Trimite cuvantul Brand7 la numarul 7441 si primesti cartea prin posta. Numar valabil in retelele Orange si Vodafone*. Dupa ce trimiti SMS-ul vei fi contactat de editura pentru detalii legate de expeditie.*In reteaua Vodafone, costul unui SMS de raspuns este de 0,05 euro + TVA.

COMANDA PE SITE



RECOMANDA CARTEA

Trimite editurii parerea ta despre carte

Despre carte

In zilele noastre, consumatorii se confrunta cu un amalgam de optiuni. In acest mediu, atributele distincte ale produselor fie sunt rapid copiate de catre concurenta, fie sunt percepute de consumatori ca fiind lipsite de importanta, fie si una si alta. Totusi, cei care nu reusesc sa-si diferentieze produsul sau serviciul in mintea consumatorului nu vor avea nici o sansa.

Diferentiaza-te sau mori subliniaza multiplele posibilitati prin care te poti diferentia. De altfel, cartea ne atrage atentia asupra dificultatii unei diferentieri prin creativitate, prin preturi mici, prin focusarea pe consumator sau pe calitate – lucruri pe care si concurenta le poate
realiza.

Scriitorul analizeaza initiativele de diferentiere care au avut succes – ale unor giganti precum Dell Computer, Southwest Airlines si Wal-Mart, pana la povesti de succes mai mici, precum cele ale companiei Streit’s Matzo sau ale micutului Trinity College din Connecticut – pentru a afla de ce unii marketeri reusesc sa se
diferentieze, in timp ce altii se lupta sa faca acest lucru, dar nu reusesc.

In orice caz, lucrarea Diferentiaza-te sau mori este o explorare profunda a celor mai bune strategii de diferentiere in acest moment, fiind mai mult decat o simpla colectie de povesti de succes în marketing. Ea explica in ce constau aceste strategii, in ce situatii si cand ar trebui aplicate si modul in care te pot ajuta sa-ti impui imaginea pe o piata aglomerata. Directorii executivi de marketing din toate tipurile de organizatii, indiferent de importanta lor, pot gasi modalitati prin care sa-si diferentieze produsul, cu ajutorul unor strategii diverse.

"Diferentiaza-te sau mori se diferentiaza intre cartile de marketing
prin stilul sau lucid, viziunea sa clara cu privire la viitorul pietei... si
solutiile sale intelepte pentru supravietuirea în fata competitiei
nebunesti pe care o vom intalni, cu siguranta, acolo." - Dan Rather, CBS News

Despre autor

JACK TROUT este presedintele companiei Trout & Partners, una dintre cele mai prestigioase firme de marketing din SUA, ce detine sedii in treisprezece tari si un portofoliu de clienti care include companiile AT&T, IBM, Merrill Lynch, Sears si altele, toate incluse in topul Fortune 500. Recunoscut ca fiind una dintre
cele mai influente autoritati în marketing, Trout a fost primul care a popularizat conceptul „pozitionarii“ produselor si ideilor in mintea consumatorilor. Un orator apreciat, el este autorul a numeroase carti clasice de marketing, printre care se numara best-seller-ul Pozitionarea: Lupta pentru un loc in mintea ta, Cele 22 de legi imuabile ale marketingului si, în anul 1998, The Power of Simplicity.

STEVE RIVKIN este coautor al The New Positioning si The Power of Simplicity si directorul propriei firme de consultanta in domeniul comunicarii, avand clienti precum KraftFoods, Olin Corp si Horizon Health System.
Cei care au comandat aceasta carte au comandat si :

Focus

Viitorul apartine companiilor mici

Cum sa vinzi marilor companii

Marketingul adresat femeilor

Avon

NOUTATI
Cele 10 porunci pentru intreprinzatori

DESPRE CARTE:

Cartea de fata insoteste intreprinzatorul in toate fazele evolutiei unei afaceri. Ea consolideaza principiile teoretice cu exemple ...

[detalii...]

Cercetarea practica de marketing

Această lucrare de referinţă conţine o amplă trecere în revistă a modalităţilor avansate de cercetare pentru adoptarea deciziilor de ...

[detalii...]

 
Home | Despre Brandbuilders Grup | Intrebari frecvente | Contact | Termeni si conditii | Presa

Brandbuilders - Joi, 29.06.2017