SECTIUNI
Prima pagina
Titluri
Autori
Comentarii
Librarii
Noutati
Articole
Cum comand
Transport si plata
Cautare avansata
Contact
Newsletter
Fa-ti cont


AUTENTIFICARE
e-mail
parola

ai uitat parola?

 
3 RECOMANDARI
Luke Sullivan - Hei, Whipple, incearca asta!
Guy Kawasaki - Reguli pentru revolutionari
Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison - Esentialul despre promotii
cei mai cititi autori
Jeffrey Gitomer
Al Ries
Jack Trout
Philip Kotler
 

Conform lui Kotler
Cea mai importanta autoritate in marketing iti raspunde la intrebari

Autor: Philip Kotler
Numar pagini: 224
Format carte: 13X20CM
ISBN: (10) 973-87488-6-0
Pret comanda clasica: 45.00 RON 40.50 RON
Pret comanda SMS: 10 euro + TVA
Data publicarii: 01-2006
Traducator: Liana Tomescu, Lavinia Zamfirescu
Situatie stoc: In stoc

COMANDA PRIN SMS: TARIF 10 euro+TVA/sms

Trimite cuvantul Brand24 la numarul 7441 si primesti cartea prin posta. Numar valabil in retelele Orange si Vodafone*. Dupa ce trimiti SMS-ul vei fi contactat de editura pentru detalii legate de expeditie.*In reteaua Vodafone, costul unui SMS de raspuns este de 0,05 euro + TVA.

COMANDA PE SITE



RECOMANDA CARTEA

Trimite editurii parerea ta despre carte

Despre carte

Cartea “Conform lui Kotler” aduce in prim plan gandirea revolutionara a unuia dintre cei mai apreciati experti pe probleme de marketing din lume, Philip Kotler. Lucrarea extrage esenta intelepciunii si a anilor de experienta in domeniu ai acestui guru pe probleme de marketing, sub forma unor intrebari si raspunsuri extrem de accesibile. Autorul raspunde in aceasta carte la o serie de intrebari care i-au fost puse de-a lungul carierei sale de catre clienti, studenti, oameni de afaceri si ziaristi, intrebari ce vizeaza probleme de tipul: procesele-cheie din
cadrul marketingului si importanta lor, abilitatile necesare oamenilor de marketing pentru a avea succes, pietele si marketingul, strategia de marketing, instrumentele de marketing, planificarea, organizarea, controlul, domeniile de aplicare si excelenta in marketing. Philip Kotler ofera raspunsuri instructive legate si de strategiile de marketing care functioneaza in timpul perioadelor de recesiune, rolul marketingului in contextul actual al globalizarii si al noilor tehnologii si departamentul de marketing al viitorului.

„Nimeni nu cunoaste marketingul la fel de bine precum Kotler.
Profunzimea si varietatea cunostintelor sale sunt imense. Toata lumea – inclusiv expertii în marketing – va trage foloase din lectura acestei noi si cuprinzatoare carti." Al Ries, coautor al lucrarii "The Origin of Brands" "Kotler dovedeste înca o data faptul ca gandirea sa inovatoare îl face o lectura actuala si necesara pentru directorii executivi de astazi." Sergio Zyman, presedinte si fondator al companiei The Zyman, Group, LLC

Despre autor

PHILIP KOTLER a fost votat cel mai important lider al gandirii de marketing de catre Asociatia Americana de Marketing. Renumit profesor de Marketing International la catedra S.C. Johnson&Son a Facultatii de Management Kellog din cadrul Universitatii Northwestern, este autorul mai multor carti reprezentative, printre care se numara "Managementul Marketingului" si "Kotler despre Marketing".
Cei care au comandat aceasta carte au comandat si :

Focus

Cum sa vinzi marilor companii

Marketingul adresat femeilor

2239 de secrete testate pentru un marketing direct de succes

Avon

NOUTATI
Cele 10 porunci pentru intreprinzatori

DESPRE CARTE:

Cartea de fata insoteste intreprinzatorul in toate fazele evolutiei unei afaceri. Ea consolideaza principiile teoretice cu exemple ...

[detalii...]

Cercetarea practica de marketing

Această lucrare de referinţă conţine o amplă trecere în revistă a modalităţilor avansate de cercetare pentru adoptarea deciziilor de ...

[detalii...]

 
Home | Despre Brandbuilders Grup | Intrebari frecvente | Contact | Termeni si conditii | Presa

Brandbuilders - Duminica, 17.12.2017