SECTIUNI
Prima pagina
Titluri
Autori
Comentarii
Librarii
Noutati
Articole
Cum comand
Transport si plata
Cautare avansata
Contact
Newsletter
Fa-ti cont


AUTENTIFICARE
e-mail
parola

ai uitat parola?

 
3 RECOMANDARI
Luke Sullivan - Hei, Whipple, incearca asta!
Guy Kawasaki - Reguli pentru revolutionari
Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison - Esentialul despre promotii
cei mai cititi autori
Jeffrey Gitomer
Al Ries
Jack Trout
Philip Kotler
 
Carti scrise de Al Ries

Cele 11 legi imuabile ale internet brandingului

Autor: Al Ries, Laura Ries
ISBN: ISBN: (10) 973-1740-01-5 | (13) 978-973-1740-01-0
Pret: 40.00 RON 36.00 RON

Lucrarea Cele 11 legi imuabile ale Internet brandingului dezvaluie strategiile revolutionare care creeaza un branding de succes prin Internet, ...

[vezi detaliile]    [comanda]

Focus

Autor: Al Ries
ISBN: 973-86481-7-3
Pret: 49.00 RON 44.10 RON

"O carte deosebit de importanta... Data viitoare cand vei dori sa-ti extinzi compania sau sa-ti diversifici linia de produse iti garantez ca te vei ...

[vezi detaliile]    [comanda]

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului

Autor: Al Ries, Laura Ries
ISBN: 973-86481-0-6
Pret: 35.00 RON 31.50 RON

Cele 22 de legi imuabile ale brandingului este o carte excelenta despre branduri si branding. Profilurile facute unor companii de prim rang si o ...

[vezi detaliile]    [comanda]

Caderea advertising-ului si ascensiunea PR-ului

Autor: Al Ries, Laura Ries
ISBN: 973-86481-6-5
Pret: 55.00 RON 49.50 RON

"Sfârsitul erei dominatiei advertisingului a sosit. Astazi, marile branduri se construiesc cu ajutorul relatiilor publice.”RICHARD W. EDELMAN, ...

[vezi detaliile]    [comanda]

Cele 22 de legi imuabile ale marketingului

Autor: Al Ries, Jack Trout
ISBN: 973-86481-2-2
Pret: 35.00 RON 31.50 RON

"Cele 22 de legi imuabile ale marketingului este o carte atat de buna, incat sper din toata inima ca n-o va citi si concurenta" BURT SUGARMAN, ...

[vezi detaliile]    [comanda]

NOUTATI
Cele 10 porunci pentru intreprinzatori

DESPRE CARTE:

Cartea de fata insoteste intreprinzatorul in toate fazele evolutiei unei afaceri. Ea consolideaza principiile teoretice cu exemple ...

[detalii...]

Cercetarea practica de marketing

Această lucrare de referinţă conţine o amplă trecere în revistă a modalităţilor avansate de cercetare pentru adoptarea deciziilor de ...

[detalii...]

 
Home | Despre Brandbuilders Grup | Intrebari frecvente | Contact | Termeni si conditii | Presa

Brandbuilders - Joi, 29.06.2017