SECTIUNI
Prima pagina
Titluri
Autori
Comentarii
Librarii
Noutati
Articole
Cum comand
Transport si plata
Cautare avansata
Contact
Newsletter
Fa-ti cont


AUTENTIFICARE
e-mail
parola

ai uitat parola?

 
3 RECOMANDARI
Luke Sullivan - Hei, Whipple, incearca asta!
Guy Kawasaki - Reguli pentru revolutionari
Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison - Esentialul despre promotii
cei mai cititi autori
Jeffrey Gitomer
Al Ries
Jack Trout
Philip Kotler
 
Titluri

Cercetarea practica de marketing

Autor: Petre Datculescu
ISBN: 978-973-88156-6-7
Pret: 120.00 RON 108.00 RON

Această lucrare de referinţă conţine o amplă trecere în revistă a modalităţilor avansate de cercetare pentru adoptarea deciziilor de ...

[vezi detaliile]    [comanda]

Cele 10 porunci pentru intreprinzatori

Autor: Mario Brühlmann
ISBN: 978-973-88156-5-0
Pret: 43.00 RON 40.85 RON

Cartea de fata insoteste intreprinzatorul in toate fazele evolutiei unei afaceri. Ea consolideaza principiile teoretice cu exemple practice, ofera ...

[vezi detaliile]    [comanda]

Business-to-business Brand Management

Autor: Philip Kotler, Waldemar Pfoertsch
ISBN: 9789738815643
Pret: 60.00 RON 54.00 RON

In conditiile in care produsele aparute pe piata devin din ce in ce mai similare, companiile recurg adesea la procesul de branding ca la o modalitate ...

[vezi detaliile]    [comanda]

Cum se creeaza un nume de brand

Autor: Steve Rivkin, Fraser Sutherland
ISBN: 978-971-88156-3-6
Pret: 60.00 RON 54.00 RON

Prin ce diferă numele de brand de numele obişnuite? Ce anume face ca un nume de brand să fie unul bun? Răspunsul la aceste două întrebări ...

[vezi detaliile]    [comanda]

Viitorul apartine companiilor mici

Autor: Seth Godin
ISBN: 978-973-88156-2-9
Pret: 60.00 RON 54.00 RON

Seth Godin, prin lucrarea de fata, al carei titlu original in limba engleza este „Small is the new big“, isi propune sa revolutioneze din temelii ...

[vezi detaliile]    [comanda]



1   2   3   4   >  
NOUTATI
Cele 10 porunci pentru intreprinzatori

DESPRE CARTE:

Cartea de fata insoteste intreprinzatorul in toate fazele evolutiei unei afaceri. Ea consolideaza principiile teoretice cu exemple ...

[detalii...]

Cercetarea practica de marketing

Această lucrare de referinţă conţine o amplă trecere în revistă a modalităţilor avansate de cercetare pentru adoptarea deciziilor de ...

[detalii...]

 
Home | Despre Brandbuilders Grup | Intrebari frecvente | Contact | Termeni si conditii | Presa

Brandbuilders - Joi, 25.05.2017