SECTIUNI
Prima pagina
Titluri
Autori
Comentarii
Librarii
Noutati
Articole
Cum comand
Transport si plata
Cautare avansata
Contact
Newsletter
Fa-ti cont


AUTENTIFICARE
e-mail
parola

ai uitat parola?

 
3 RECOMANDARI
Luke Sullivan - Hei, Whipple, incearca asta!
Guy Kawasaki - Reguli pentru revolutionari
Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison - Esentialul despre promotii
cei mai cititi autori
Jeffrey Gitomer
Al Ries
Jack Trout
Philip Kotler
 
Comentarii generale

14.01.2008

Cecilia Caragea
PR Manager
ARENA Communications

Este remarcabil faptul ca astazi beneficiem de serviciile unei edituri specializate care este capabila sa selecteze, dintr-o oferta internationala imensa, sa traduca si sa ne ofere cele mai importante titluri de marketing si advertising. Este un important suport atat pentru specialistii din domeniu, cat si pentru publicul larg interesat de aceasta problematica. Aparitiile editurii Brandbuilders reprezinta o colectie a principalelor carti si implicit a principalelor idei care marcheaza trecerea spre lumea de maine si nu constante ale celei de ieri ori teribilisme ce cauta doar sa socheze si sa genereze profit financiar si de imagine. Competenta, intuitia valorii si o anumita responsabilitate profesionala sunt principalele atribute necesare pentru a reusi sa oferi publicului o selectie de carti precum cea a editurii Brandbuilders, mai ales cand este vorba de unul dintre cele mai dinamice domenii, cu idei controversate si rastunari neasteptate de reguli si valori atat din punct de vedere al practicii, cat si al conceptiei.
In multitudinea de carti aparute la aceasta editura este interesanta legatura ce se realizeaza peste ani intre ''Caderea Advertisingului si Ascensiunea PR-ului'' tiparita in 2005 si ''Vaca Mov'', recent aparuta la sfarsitul lui 2007. Aparent fara legatura intre ele, una fiind o carte despre advertising si PR, iar cealalta despre marketing, cele doua carti reprezinta de fapt surprinderea din perspective total diferite a aceluiasi proces.
In termenii lui Seth Godin, autorul cartii "Vaca Mov", moartea complexului televiziunii, in cei ai lui Al Ries si Laura Ries, moartea advertisingului. Evident nimeni nu vorbeste de disparitia efectiva si imediata a televiziunii si a advertisingului. Este vorba despre o pierdere treptata, dar rapida, de impact si de eficienta. In locul imaginii, a sloganului care incearca sa te subjuge unui brand, iese in prim plan caracterul ''remarcabil'' al acestuia, modul in care el este capabil sa te faca sa vorbesti despre el, sa te transforme in avocatul lui. Este trecerea de la advertising la PR. Este o presiune a mediului informational suprasaturat cu ad-uri publicitare, a escaladarii absurde a preturilor spatiilor publicitare, a scaderii dramatice a eficientei acestora. Este, in acelasi timp, o provocare a mediului comunicational care permite ca diferitele forme de PR, inclusiv si chiar in special prin cucerirea si utilizarea simplilor consumatori ca avocati ai brandului, sa poata deveni din ce in ce mai eficiente. Acest demers, deja in curs, isi demonstreaza de la o zi la alta mai mult eficacitatea, dar remodeleaza in acelasi timp nu numai ideile si practica profesionistilor, dar si comportamentul consumatorilor.
Impactul este insa, asa cum arata Seth Godin, mult mai amplu. Este revolutionata in primul rand conceptia manageriala, modul de evaluare si structurare bugetara, modul de planificare a dezvoltarii, de selectare si evaluare a proiectelor. Este inversat raportul dintre cercetare si publicitate din punct de vedere al importantei si bugetului acestora. Implicatiile sunt imense atat din punct de vedere al organizarii interne a firmelor, al rolului diferitelor departamente, al evolutiei viitoare a canalelor media, cat in special din punct de vedere al mentalitatii si practicii consumatorului. Astfel de modificari reprezinta factori importanti ce contribuie la transformarile semnificative ale societatii, ale civilizatiei. Un astfel de factor l-a constituit aparitia societatii de consum, ea insasi direct legata de complexul industriei televiziunii. Moartea acestui complex de care vorbeste Seth Godin este de asteptat sa conduca la mutatii si mai profunde.
Citind "Vaca Mov", o carte antrenanta, ce te contrariaza sau te amuza in functie de cheia in care o citesti, ai sansa de a intelege mai bine lumea aparent contradictorie in care traiesti. Cartile editurii Brandbuilders, dincolo de valoarea sriintifica pe care o au pentru specialisti, reprezinta pentru publicul larg adevarate flashuri ce pot sa te apropie de o intelegere mai buna a zilei de maine.

Adauga comentariu

Daca doriti sa va exprimati opinia asupra cartii, aveti aceasta posibilitate completand formularul de mai jos:
Mesaj    *
Nume    *
Functie   
Companie   
Adresa de e-mail    *

Adresa de e-mail nu va aparea pe site
Parerea poate
aparea pe site?
  
 
NOUTATI
Cele 10 porunci pentru intreprinzatori

DESPRE CARTE:

Cartea de fata insoteste intreprinzatorul in toate fazele evolutiei unei afaceri. Ea consolideaza principiile teoretice cu exemple ...

[detalii...]

Cercetarea practica de marketing

Această lucrare de referinţă conţine o amplă trecere în revistă a modalităţilor avansate de cercetare pentru adoptarea deciziilor de ...

[detalii...]

 
Home | Despre Brandbuilders Grup | Intrebari frecvente | Contact | Termeni si conditii | Presa

Brandbuilders - Luni, 26.06.2017